יום שלישי, 17.09.2019 שעה 23:07
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|זמן מגרש|בריאות וכושר|לה ליגה פנטזי

פיב"א: שופטי ליטא - צרפת לא ישפטו עוד בטורניר

לאחר שנקודה מכריעה של הליטאים לא נחשבה חרף נגיעה בטבעת של אחד משחקני הטריקולור, הגוף הבינ"ל קבע: "הייתה צריכה להחשב נקודה" והעניש את השופטים (1 תגובות)

08/09/2019 09:51 מאת מערכת ONE
מאמן ליטא דאיניוס אדומאיטיס זועם (FIBA)
מאמן ליטא דאיניוס אדומאיטיס זועם (FIBA)

הזעם הרב שעוררה ההחלטה של שופטי המשחק בין ליטא לצרפת באליפות העולם 2019, שלא להחשיב נקודה מקו העונשין של יונאס ואלנצ’יונאס לליטאים, חרף נגיעה בטבעת של רודי גובר, שחקן הטריקולור בטבעת, זכה למענה הבוקר (ראשון) מפיב”א שנתנה את התייחסותה לאירוע ופעלה נגד שופטי המשחק שהסתיים ב-75:78 לצרפת, בכך שלא ישפטו עוד בטורניר.

בהודעה רשמית שהוציאה פיב”א בהתייחסותה למשחק, נמסר כי: “לאחר צפייה בווידאו של המשחק בגביע העולם של פיב”א בין צרפת לליטא ששוחק ביום שבת, פיב”א קובעת כי במהלך הזריקה החופשית האחרונה מקו העונשין של השחקן מספר 17 של ליטא, כשנותרו 30.8 שניות לסיום הרבע הרביעי, השחקן של נבחרת צרפת מספר 27 נגע בטבעת כאשר הכדור בא במגע איתו”.

ההודעה של פיב"א (FIBA) (מערכת ONE)ההודעה של פיב"א (FIBA) (מערכת ONE)

עוד הוסיפו בפיב”א: “ההחלטה הנכונה הייתה להחשיב את הסל בשל התערבות ולהחשיב נקודה אחת עבור ליטא. השופטים שניהלו את המשחק, לא ינהלו עוד משחק במונדובאסקט 2019”.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 

... תגובות בטעינה ...
אסור לפספס
נגןערן זהבי זוכה לפרגון אינסופי בתקשורת הספורט
התגובות מסביב לעולם לראבונה של זהבי
נגןסיפור משעשע מתוך הליגה הטורקית
מה הסיפור מאחורי התמונה של הילד המעשן
נגןהאם ניימאר עובד על אתרור במשחק?
רמאי? ניימאר עוקץ את ארתור במשחק חיובים
נגןבן הזוג הפך לגיבור היום ביציע
הציל את בת הזוג מלקבל כדור חזק לפרצוף